Control - kontrola dostępu

 KULTURYSTYKA

Firma Fort wszystkim tym którzy pragną pracować ze swoją rzeźbą ciała, zapraszamy do wzięcia udziału w naszych zajęciach na siłowni. Dla każdej osoby opracujemy profesjonalny plan treningowy dostosowany do możliwości czasowych i fizycznych ćwiczącego.

Opracowaliśmy kilka autorskich planów treningowych. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych serii ćwiczeń które są uzależnione od konkretnego treningu:

 

Trening siłowy

  • wyciskanie sztangi w pozycji leżącej na ławeczce
  • wyciskanie sztangielek w górę siedząc
  • unoszenie sztang w górę ze zgięciami tułowia

Trening na przyrost obiętości mięśni

  • skłony tułowia na maszynie w siadzie
  • uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym siedząc
  • uginanie nadgarstków ze sztangą w chwycie w siadzie
  • unoszenie tułowia z opadu na ławce rzymskiej
  • wiosłowanie sztangielką w pozycji leżącej

Warto pamiętać, że regeneracja mięśni trwa okoł72 godzin i jeśli zaczynamy dopiero trening warto uważać, żeby się nie przetrenować, co grozi kontuzjami i nadwyrężeniami mięśmi.

Opracowane przez nas plany treningowe mogą być zarówno wykonywane w naszych placówkach treningowych, jak i w innych siłowniach . Korzystający z naszych usług mogą sobie wybrać trenera prowadzącego, który doradzi jak często i w jaki sposób mają wykonywać ćwiczenia, a także będzie on monitorował aktualny stan zdrowia i warunki fizyczne uczestników naszego programu szkoleniowego.